緊急時における授業の取り扱い Handling of Classes in Emergencies

 台風・大雨・大雪・地震等の各種自然災害や、大規模な事故等による鉄道等交通機関の運行停止、その他緊急事態の発生により、休講措置をとらざるを得ない場合は、ホームページ等を通じてお知らせします。
 
塾生ホームページ
 
<その他の注意事項>
授業開始後に緊急事態が発生した場合は、状況により授業の短縮や早退など別途措置を講じます。掲示や構内放送、上記のホームページによる大学からの指示に従ってください。
 
 
 
In cases where classes must be cancelled in the event of an emergency situation such as the suspension of public transportation due to a large-scale accident or because of natural disasters including typhoons, torrential rain, snow, and earthquakes, announcements will be posted on the university website, etc.
 
For Keio Students
 
<Other Precautions>
If an emergency event occurs after the start of classes, separate measures such as sending students home early or shortening the duration of lectures will be taken as circumstances dictate. Follow the instructions that are given via the campus broadcasts and put up on the bulletin boards and university website.